Cervin laatupolitiikka

Cervin laatupolitiikka ja laadunhallinta tukee yrityksemme strategiaa ja noudatamme sitä kaikilla tasoilla. Toimintamme selkäranka ovat arvomme

  • Suoraselkäinen
  • Edelläkävijä
  • Inhimillinen

Nämä ohjaavat päivittäistä tekemistämme ja palvelumme ehdoton ydin on luotettava asiakaskokemus. Cervin johto on sitoutunut asiakaskokemuksen parantamiseen, kannustaa henkilöstöä sekä osaamisen että toiminnan laadun jatkuvaan kehittämiseen ja luo edellytykset laatutavoitteiden saavuttamiselle.

Laatutavoitteemme koostuvat

  • Lakien, eettisten toimintaperiaatteiden ja arvojemme noudattamisesta
  • Osaavasta ja motivoituneesta henkilökunnasta
  • Asiakastyytyväisyydestä ja työn laadusta

Jokainen cerviläinen toimii asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi ja vastaa toiminnan ja tulosten laadusta omassa tehtävässään. Laatua seurataan ja kehitetään johtamistoiminnan yhteydessä. Tietoa käydään läpi ja analysoidaan sekä viikoittaisissa tuotannon kokouksissa, että kuukausittaisissa johtoryhmän, hallintoryhmän ja hallituksen kokouksissa.

Laadun mittarit

  • Asiakaspalautteet ja NPS
  • Reklamaatioiden käsittely
  • Henkilöstötyytyväisyys ja henkilöstön NPS
  • Säännölliset määrämuotoiset koulutukset
  • Toimittaja-arviointi
  • Sisäinen auditointi

Sitoumukset

Toimimme tilaajavastuulain vaatimuksien mukaisesti ja Cerville on myönnetty RALA-pätevyys.